dijous, 20 de novembre del 2008

Un any d'escalades

Després de l'any que vaig passar a Australia ho tenia clar: jo vull escalar. De fet ja feia anys que escalava peró no amb la dedicació dels ultims anys. La cosa no va ser tan fàcil, durant el vitge per les antípodes em vaig esquinçar el menisc i varis lligaments dels genolls; i no va ser fins que vaig arribar a casa que m'ho vaig començar a mirar. La cosa va ser molt lenta i fins a un any després de la tornada que no vaig tocar roca; però quan m'hi vaig posar... encara no he parat!! Recordo els primers dies molt frustrants, doncs passava unes pors terribles escalant quintos i les forces no donaven per gaire... braços embutits en un tres i no res... poca flexibilitat al genoll operat... unes motos que ja ni m'en recordava... ... i els meus col·legues fent vies que jo sempre havia somiat. Aquest passe de fotos amb musiquilla que us presento, recull les escalades del primer any que vaig tornar a escalar; arrencant amb una mítica sortida a Los Mallos de Riglos.




Des d'aquí una abraçada a tots/es els companys d'escalada que he tingut durant aquest temps, que m'han motivat i ajudant a disfrutar d'aquesta manera de viure; que per molts anys sigui!!!

6 comentaris:

Gemma i Eduard ha dit...

Moltes felicitats company! Per la recuperacio, per les vies, per les fotos... I sobretot, per ser constant seguint el teu objectiu!

Vinga, continua aixi, una abracada des del fred!

Anònim ha dit...

Ueiiii Marc.... Bonic àlbum de Records... Moltes felicitatssssss

i que tinguis de veritat.. moltes més pàgines per ampliar!!

Quo ...trucant porta a porta! jejejje

Mingo ha dit...

Un bon recull de vies, és per estar content. Moltes felicitats i salut per què el puguis anar ampliant.

Raquel ha dit...

Ei Marc!
Felicitats pel vídeo i per l'autosuperació!!
I gràcies... anima a pensar que sempre som a temps de remuntar-nos!!

morfu ha dit...

Ei Manuel !!! que quapo que és escalar ! una de les millors coses que hem après en aquesta plena vida. Veient les fotos em venen unes ganes boiges de marxar a fer el climberu. Molts records aquestes. Ara d'aqui a poc ens agradaria veure l'any d'escalades 2006-2007 i llavors el 2007-2008 ... vaia fieru que estàs fet !!! I un company de cordada com poc n'hi han !

marc ha dit...

...doncs et vas possar ràpid al dia, bow. El recull des del 2006 ja deu ser demasié.
Apa, a tibar