dilluns, 5 de setembre del 2011

MISIÓN CUMPLIDA 300m 7a+ (6b/A1 obl) - Nord-Oest del Pisón

Després d'un mes treballant a Madrid, amb nomes tres escapadetes a Patones per controlar una mica el mono, vaig arribar la setmana passada amb moltes ganes de roca. Amb l'Ignasi decidim fer un petit tour per terres Oscenses. La cara Nord-Oest del Pisón sembla una bona opció per començar a carregar les piles.
Bonica i exigent via que escala la part esquerra d'aquesta imponent paret. Quin valor posar-se en solitari per aquest rocam! Lluny de les mes que sanejades clàssiques, aquí cal estudiar els bolos en més d'una ocasió.
La via fa escalar en tots els llargs, els setens més equipats i directes ja em van descarregar les piles mes que no pas posar-me-les. Mentre que els llargs de sisens son mes sinuosos tot superant les típiques panxes a la caça del parabolt.
Una bona via per un dia d'estiu, amb ombra tot el dia i boniques vistes de l'emblemàtic Fire.

2 comentaris:

oriol ha dit...

Weee Marc, Felicitats pel viote. Realment saps escollir, jejeje.

Jo aquesta via la tinc en ment des que l'Edu la va començar a obrir en solo ara ja fa uns 5 anyets... Realment espectacular!!! però els 4 primers llargs encara em condicionen una mica... en fi.. ja veurem...

QUO. finiquitant les vacances! Gurff!

Marc Vilaplana Traveria ha dit...

Ei Quo no perdis el temps!!! que quan arribi la tardor ja fera fresqueta per alla!!!
Deu ni dor amb l'Edu per alla tot sol!!!

Vagi be!!!!