dijous, 28 de febrer del 2008

HIGHWAY 1

Primera etapa de la nova aventura americana: Highway 1. L'objectiu era recorrer la California State Route 1 desde San Francisco fins a Los Angeles. La carretera resegueix la costa i practicament no es separa d'ella. Vaig fer algunes parades estrategiques, la primera d'elles a Santa Cruz, a veure si s'em encomenava l'energia d'en Chris Sharma fent una mica de bulder a Castle Rock; pero precisament alla vaig veure que aquests dos mesos sense tocar la roca... m'han deixat les piles sota zero!!
Tot passant el Big Sur, amb una boira que encara ho feia tot mes dramatic, vaig fer una parada obligada al Andrew Molera State Park, tot i que va ser just per la foto, aqui les milles no s'acaben mai!! Despres vaig treure el cap a Santa Barbara i Ventura, on vaig poder disfrutar del freakisme california en la seva maxima expressio.
Finalment L.A. una Concrete Jungle total!!! Volia arribar a Newport Beach pero a Santa Monica vaig perdre la Highway 1 i... un cop dins Los Angeles, les feines van ser sortir-ne!! Finalment vaig desistir en les meves intencions d'arribar a Newport Beach, en treure el cap a Beverly Hills... en fi, que vaig anar fent cami cap a Joshua Tree a passar la nit per continuar amb la Route 66.
Mes fotos a: http://picasaweb.google.es/vilaplain/Highway1